Torsdag6December!

Hej!
 
Gick bra på redovisningen idag om vård i livets slutskede. Slutade vid 11 for hem och käkade lunch sen började jag plugga till hälsopedagogik provet och pluggade till efter 16 nångång. 
 
 
Till middag blev det blodpudding, lingonsylt, moroter och broccoli, som jag hade längtat i veckor efter blodpudding. Blodpudding är som bäst när man inte ätit det på fler månader. Den här gången gjorde jag och Linnea de i ugnen och det blev så mycket bättre och godare än stekt, så det rekomenderar jag. 
 
Iksu blev det även idag sista passet för veckan mage/rygg, känner redan av träningsvärken vilket är gött.. Sen träningsvärken i benen sen i förrgår har blivit värre. 
 
Älskar mitt Iksukort!
 
Nu ska jag försöka sova så jag tar mig upp 7.15 för att hinna förbereda mig mentalt till provet och käka en ordentlig frukost.
Direkt efter provet blir det att åka till Mariedal och djurmagasinet och handla lite grejer till mamma och Elins kanin och marsvin.
Sen kanske det blir att käka lunch på stan med Linnea sen hem och tvätta 13-16. och hinna packa allt till helgen i Brände och jobbet på söndag. 
 
Gonatt och sov gott! 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0