1:a Februari 2012!

Hejsan!

Klev upp 10.00 idag, så förbättring på den fronten. Käkade havregrynsgröt med ägg i, blev så sjuktmätt. Blev även juice och en limpmacka med leverpastej och gurka.  Snart blir det att byta om och dra till IKSU, det enda negativa är att det är så kallt ute, lr är ju bara 10minus men det är kallt för mig.. Usch ge mig sommar och värme nu, please!



Jag blir alltid så trött när jag käkat men kan bero på att jag alltid lägger mig i sängen efter oxå. Näe nu ska jag skynda att byta om innan jag somnar.

Dags att ta på sig vinterkläderna så man inte fryser ihjäl på vägen till IKSU!


Pusshej!

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Elin A

vi har -19grader här hemma,det är kallt

2012-02-01 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0