Alla <3-ansdag!

Hejsan!

Idag klev jag upp kl.7 och infann mig på Ersboda handelsområde kl.8.30 och slutade jobba kl.12.

Var riktigt mycket att ta in eftersom jag var och städade på två olika ställen. På första stället kändes det ändå helt okej. Men ändå nervöst och mycket att ta in. Sen när jag kom till andra stället så var det jättemycket man skulle göra sen skulle jag köra en städmaskin och det var nog det värsta jag gjort höll på köra in i grejer hela tiden eftersom det var svår att svänga med.

Men tyvärr får jag inte träna på det nå mera eftersom man bara kör den maskin på tisdagar och torsdagar.

Imorrn har jag även på mig att lära mig lite grejer, sen ledig på torsdag sen ska jag nog följa med tjejen på fredag oxå så jag har fått 3dagar att lära mig. För kändes lite med 2dagar.

När jag kom hem var jag helt slut så råkade somna. Och vaknade efter 5 och fixade middag och har även hunnit slipa på mitt personliga brev som ska skickas in till min jobbcoach snart igen.

Nu väntar jag på att Linnea ska duscha klart, då ska jag ta och duscha en snabbis sen ska vi käka lite äppelpaj som Linnea gjort.

Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0