Dag 6 - Mitt tidigaste minne

Dag 6 - Mitt tidigaste minne

Nu när jag sitter här och hade just börjat skriva att jag inte kom på nått.

Så måste jag nog ta när jag och min kusin Jessica gick på dagis i Brände.

Kan jag ha vart 4-5 år nått sånt. Vi två hade alltid massa bus för oss, den här dagen så fick vi lov av dagisfröknarna att gå på personaltoan eftersom vi behövde på toa och den andra var upptagen. Väl inne på toa så hängde det 1par tjocksockar på elementet, smart som vi var så tog vi och stoppade dom i toan och spolade.
Nån av dagis fröknarna upptäckte vårt försök att spola ner dom, de blev helt klart arga. haha

Så jag var ett riktigt busfrö när jag var liten!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0