Dag 7 - Något jag tänker på hela tiden

Dag 7 - Något jag tänker på hela tiden

Det måste nog vara min familj och mina hundar!

Dom betyder helt klart mest, och nu när mitt marsvin gick bort så började jag tänka på Ditte & Busan ännu mera att jag är livrädd att förlora dom. Nu när jag inte heller kan vara i Brände och vara med dom hela tiden som jag egentligen vill. En hund är helt klart en vän för livet!

Men även mina föräldrar och syskon som jag knappt träffar nu.

Men sen tänker jag även på fotbollen som jag har lagt av med, man förlorar så mycket när man inte spelar fotboll. Vilket jag saknar och tänker på rätt mycket.

Finns även andra saker som jag tänker mycket på!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0