Denna helg!

Hejsan!

I fredags käkade vi tacos, kladdkaka och sånt gott. Kikade på Tv och tog det riktigt lugnt för att vara en fredag. Var hur skönt som helst.

Lördagen klev jag upp kl.6.00 och var på Nolia redan 7.30 för att se fotboll. Det värsta var att det var -29 ute, så kan lova att jag frös som fan. Efter Nolia åkte jag, Linnea och Ida till stan och fixade lite grejer innan affärerna stängde sen drog vi och käkade middag. Sen hem och fixa sig för kvällen. Kvällen blev väldigt speciell konstig menmen...

Vaknade idag med världens huvudvärk, men sånt man får ta när man är så dum att man dricker.. Nu har jag lovat att jag inte ska dricka på länge känner mig inte sugen på alkohol efter igår... Har världens ångest idag... Så helst skulle jag vilja glömma gårdagen.. Men man ska ju lära sig av sina misstag så får hoppas på det..

Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0