Fettisdag!

Hello!

Igår var det fettisdag började dagen med jobb på Kronans och Tamro, jobbade till 12.45, servisledarna på Norrlands miljövård var och hjälpte mig med städmaskinen. Så tog lite längre tid än vanligt + att jag fick lite extra grejer jag skulle göra.

Väl hemma blev det att käka och vila sen blev det att dra till IKSU och köra lite Bootcamp. Vilket var sjuktjobbigt men efteråt var det grymt skönt. Nu idag har jag hur mycket träningsvärk som helst i hela kroppen, går som en gammkärring, fritt fall när jag ska sätta mig ner osv. Men det är som sagt ändå bra med träningsvärk då vet man ju att det gett nått, så jag är nöjd.

Blev ingen semla igår men käkade lite kladdkaka istället.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0