Fredag den 10:de!

Hejsan!

Imorse klev jag upp efter 8 och fixade packningen som jag ska ha med mig hem till Brände i helgen. Men är inte riktigt klar än tänkt fixa allt klart när jag kommer hem från workshopen och handlingen. Kl 14.05 bär det av med buss till Bygdeå, ska åka hem med mamma därifrån eftersom hon jobbar till 14.45. Blir billigare för mig och Linnea att bara åka dit ;)

Kl. 9.38 går bussen ut till Strömpilen och kl.10-12 är det workshop. Hoppas det går fort och att vi får sluta tidigare. Skulle vara riktigt skönt.

Är sjuktaggad på att träna min familj och vovvarna! Busan lillagumman har en såndär strut runt halsen pga ett sår hon har på hakan, så blir hem och ta hand om lillgumman!



Ska även vara med Ditte!

Nu ringde alarmet, ska snart gå till bussen bäst att ta på sig alla kläder, vill inte direkt missa bussen.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0