Måndag 6:e!

Hejsan!

Kl.13 idag var jag på Lernia och träffade min nya jobbcoach, som verkar vara superbra.
Har lite uppgifter att göra innan nästa möte som är om 2 veckor. Men har workshop nu på fredag kl.10-12. Nästa vecka måste jag fara antingen på Universitetet den 14/2 eller Nolia den 16/2 men tror jag far på torsdagen för Linnea var sugen på det och jag vill helst inte fara dit själv.

Efter mötet idag så blev det att handla på Maxi med Linnea, vi kom hem rätt sent. Då blev det att fixa middag "Kotlett med egengjord rotsaksgratäng" det var hur gott som helst. Rekommenderar det verkligen!


Sen så blev det att baka "Biskvier", nu ringde klockan: det har nu vart i kylen i 30 min så det borde vara färdiga. Så ska nog gå och smaka en nu sen blir det att duscha sen gå i säng.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0