Måndag den 13:de!

Hej igen!

Idag följde jag med min lillasyster Elin till tandläkarn hon hade tid kl.10.50 och det tog nästan en timma. Sen skyndade vi hem och gick på toa sen iväg för att hinna med bussen ner till Vasaplan. Hade jobbintervju kl.13.00 och hann precis dit, råkade gå vilse men hittade tillslut.

Sen blev det bestämt att jag skulle på utbildning kl 15.00 på Ersboda så var tvungen att skynda till Å-hem centrum och köpa en drickyoghurt. Fick skjuts till Ersboda sen efter utbildningen som tog en timma blev det att åka till Nus och köpa ett busskort, sen hem.

Käkade hemmagjord pizza till middag. Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt.

Imorrn ska jag vara på Ersboda kl.8.30, för att följa med en tjej medans hon städar. Så blir även onsdagen, sen om jag känner mig osäker ska jag följa med tjejen på fredag oxå.

Nu ska jag ta det lugnt sen blir det en tidig kväll så jag tar mig upp imorrn kl.7. Är inte van att kliva upp så tidigt. Men bara att lära sig.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0