Onsdag 22:a

Hej!

Idag är det min storasyster Linneas födelsedag hon fyller hela 22år!


Grattis min älskade syrra!

Idag blev det jobb på morgonen på Kronans och Tamro. När jag åkte till jobbet imorse var det sol och vindstilla sen när jag skulle gå till bussen från Tamro så var det världens sämst väder, det snöade och blåste.

När jag kom hem blev det att ta det lugnt blev inget IKSU idag kör på en vilodag istället har som sagt världens träningsvärk.

Hade tvättid 16.00-19.00. Till middag idag blev det hemmagjord köttsoppa med klimp, riktigt gott!


Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt ska kolla på "Livet blir bättre" på 3:an kl.21.00.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0