Onsdag 8:de!

Hejsan!

Har bara tagit det lugnt idag inte gjort så himla mycket. Fick ett samtal idag angående jobb! Ska på jobbintervju på måndag och jag är taggad men nervös jag hoppas jag får jobbet.

Har suttit och skrivit på ett personligt brev som jag ska skicka in till min jobbcoach typ imorrn, så hon kan hjälpa mig lite.

Jag är sjukttaggad på jobbet så måste fixa ett bra personligt brev och hoppas det funkar. Skulle bli sååå himla glad då!

Nu snart ska jag försöka fixa lite middag, lite sent men det gör ingenting.

Imorrn blir det att kliva upp och städa sen kl. 13-16 är det tvättid som gäller. Ska ha hunnit städa hela läggan innan det hade jag tänkt. Blir ett riktigt storstäd eftersom vi drar hem till Brände på fredag.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0