Skön helg i Brände!

Hejsan!

Helgen spenderades i Brände med mamma, pappa, Linnea, Elin och Daniel.

På fredagen blev det ris och kassler i ugn till middag. Sen blev det bara att ta det lugnt och en rätt tidig kväll blev det.

På lördagen klev jag upp vid 10 käka frukost sen åkte jag, mamma, pappa och Elin till R-fors, handlade och sånt. Sen hem då blev det att grilla korv. Sen gick jag, pappa och Elin på långpromenad med hundarna. Skönt som tusan var det. Väl hemma blev det att fixa förrätten med Elin sen gjorde Linnea varmrätten medans jag gjorde ordning efterrätten.

Gott var det kan jag lova!

Sen blev det att kika på Melodifestivalen sen kikade vi på Jägarna 2 sen blev det att gå i säng vid 12 någongång.

Söndagen blev det att kliva upp och käka frukost sen gick även jag och pappa på en promenad med hundarna.
Sen skjutsade mamma, pappa in mig, Linnea och Elin till stan. Vi var förbi mormor en sväng sen handla vi på MAXI sen käkade vi middag på Big Boy.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0