Try to sleep!

Hej igen!

Idag blev det en riktigt lugn dag har legat i sängen mest hela dagen. Hade världens huvudvärk, men den gick faktiskt om efter ett tag. Middagen idag bestod av 2st varmkorvar med bröd och ketchup. Sen har jag oxå ätit vaniljglass och fryst mango.

Nu ligger jag i sängen och hoppas att jag ska bli trött så jag kan somna. Imorrn ska jag upp vid 9 duscha och käka en ordentlig frukost. Sen kl. 13 ska jag vara nere vid strömpilen, ska träffa min nya jobbcoach på Lernia.

Imorrn är det en ny vecka så ska försöka ta tag i mitt liv och sköta träningen, kosten och sömnen bättre så kanske jag ska lyckas bli frisk. Jag har världens drygaste röst just nu är hes och min hud kring näsan har flagnat sönder pga att jag snyter mig. Blir sjukt less på att vinterkylan ska göra att man får hur torr hy som helst.

Men nu ska jag försöka mig på att sova.


Gonatt!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0