14JUNI 2010! <3

Hej igen!

Den 14juni 2010 var jag till min storasyster och hämtade ett marsvin som jag döpte till Chilli!

Hon har bott i Brände hos mina föräldrar enda tills igår. Hon har mått dåligt enda sen i fredags/lördags hon har tjutit och levt om och inte ätit nått, hon har inte bajsat som hon ska så mamma var till vetrinären igår och de bestämde att de skulle ta bort henne eftersom hon mådde inte bra. Vetrinären tror att hennes tarmar slagit fel. Så fanns som ingenting att göra.. Jag saknar henne även fast jag var kass på att ta hand om henne.

Men som sagt man fattar inte vad man saknar förns man går miste om det. Men min älskade mamma och lillasyster har tagit hand om henne. Älskar er för det! <3

Min lillasyter gick runt och bar på Chilli hela lördagen och söndagen och försökte mata henne. Till sommaren blir det att begrav henne brevid Pelle! <3

R.I.P Chilli! <3



Kommer sakna dig Chilli! <3

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0