2012

Hejsan!
Nu är det ett nytt år igen! Tiden går så ruskigt fort känns det som.
Några grejer jag måste skärpa mig med är:
* Fixa ett jobb. Anstränga mig när jag söker jobb osv.
* Kliva upp i tid, så jag inte sover bort hela dagarna. Men även så jag har några rutiner i min vardag.
* Sköta träningen ordenligt.
* Inte spendera så mycket pengar på alkohol. Vilket det blev mycket av på slutet av 2011.
* Även sköta så jag har råd med mat, hyra osv.
Så det är nig grejerna jag ska lägga ner tid på och fixa det här året.
Kommer bilder från NYÅR senare. Nu ska jag kolla om Linnea vill hjälpa till med middagen. Sen blir det kanske en sväng på IKSU.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0