26:e januari

Hejsan!
Har nu kommit tillbaka till Umeå igen efter 2dagar hemma i Brände. Blev som sagt jobb tisdag 17-21.30 blev 1halvtimmas övertid. Sen var jag ledig på onsdagen och den spenderades hemma i Brände med hundarna. Pappa kom hem vid 15.00 då gick vi ut och gick med hundarna i 1,5timma. Vilket var otroligt skönt.
Sen blev det att kliva upp tidigt imorse skulle följa mamma till Bygdeå som började 7 så fick vänta 45 min innan jag började. Sen slutade jag 16.45 då blev det att vänta på bussen till Umeå. Mötte upp Linnea på Nus och tog samma buss till Ålidhem. Hemma skulle vi fixa middag men jag lyckades somna, smidig som jag är...
Nu har jag hunnit kolla på "Biggest loser Sverige" och nu väntar jag tills Linnea duschat färdigt då ska jag snabbduscha sen packa ihop tvätten så det är gjort till imorrn när jag har tvättid.
Nu ska jag kika på "House" tills Linnea är klar.
Just det imorrn kommer lönen in på kontot så ska betala dubbelhyra till mamma sen lägga över pengar till sparkontot.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0