8 Januari 2012

Hej igen!

Gud vad tiden springer iväg. Idag har det redan gått 8 dagar av januari och jag har typ inte gjort någonting känns det som. Men har hunnit vara hem till Brände en sväng, sov där från onsdag-fredag då fick jag skjuts in av mamma, pappa och lillasyrran. Hunnit gymma några gånger, tvättat även hunnit med en utgång som inte riktigt blev lyckad, men kommer fler gånger.


Idag ska jag och Linnea planera vad vi ska käka till veckan så vi sköter kosten, har blivit väldigt dåligt nu på sistonde. Typ käkat middag kl 21 osv. Sen ska vi även på IKSU en sväng sen har Linnea träning ikväll så vi måste nog dit snart så vi gjort bort det så hon slipper stressa.

Jag ska försöka göra återblickar från 2011 med texter när jag känner jag orkar.

Nu ska jag käka frukost. Vilket även är nått jag måste skärpa mig med, äta frukost i tid.

Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0