Augusti 2011

Augusti 2011!

* Jobbade på mitt schema på Hemtjänsten i Ånäset till den 14:de.

* Fick inskola mig på Hemtjänsten i Bygdeå.

* Flyttade tillbaka till Umeå igen.

* Spelade fotboll och matcher som jag inte hade gjort på 3-4 pga min knän.
 Lyckades göra illa mitt vänstra knä som jag opererat 2ggr redan, under uppvärmningen när vi skulle möta Mff borta.

* Träffade Amanda Gillewård en sista gång innan hon drog till Kalmar för att plugga.

* Den 26:e köpte jag min älskade Iphone 4.

* Blev några utgångar den här månaden oxå.


* Min lillebror fyllde 19år.

* Min lillasyster fyllde 17år.

* Den här månaden började jag dricka FÖRmycket alkohol...
 Måste skärpa mig på den fronten.

* Tackade både ja och nej till jobb den här månaden.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0