Laddar!

Hej igen!

Nu ligger jag i sängen och väntar till lax- och spenatpajen (middagen) ska smälta så jag och syrran kan dra på IKSU och gymma. Är grymt taggad på att träna även fast mitt huvud verkar ha gett upp för idag.
Bara hoppas det blir bättre efter lite träning.

Idag på Maxi lyckades jag ju med nått som bara jag kan lyckas med... Vi skulle köpa toamedel, och Harpic lr vad den heter har två sorter och den vi har är en grönförpackning men medlet i är blått. Så jag skulle lukta på den så att det blev rätt vi tog. Då lyckades jag klämma ut så jag fick toamedel i näsan, ögat och på min nytvättade halsduk.. Usch, vad pinsamt det var.. Jag hoppas bara att min syrra som såg det..

Där fick nått att skratta åt!

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0