Lördag 21:a!

Hejhej!

Igår blev det spontan utgång på Allstar med Linnea, Tilda och Anna. Kan bara säga att jag verkligen inte tycker om Allstar... Höll på få ett slag i ansiktet av en turkjävel.... Men kan lova att hade han slagit mig hade han fan fått tillbaka som fan både av mig och Linnea..

Nyss var jag på IKSU och sprang på löpbandet, rätt skönt nu efteråt men suger att jag får så ont i höftböjarna men det blir säkert bättre när man håller igång med löpningen.

Nu ska jag och Linnea alldelens strax till Carlshem och hälsa på Caroline och Alejandro ifall de är hemma. Sen ikväll blir det utgång på Corona troligtvis. Måste ta igen den dryga utgången igår.

Nu ska jag skynda mig och göra mig klar och får tag på Carro.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0