Måndag!

Hejhej!

Köpte en fin kjol på HM idag, skulle inte shoppa men kom på att jag hade presentkort där så tog chansen när jag väl hittade nå fint. (lägger upp bild på den senare)

Sen blev det att handla på Maxi sen bussen hem. Hemma blev det att ta en lite powernap sen fixa middag. Middagen blev misslyckad eftersom vi inte hade gammeldagsmakaroner, men gick ändå äta.

Tyvärr blev det inget Spinningpass ikväll, tänkte ta det imorrn istället med Linnea. Tänkte bara berätta att min högra vad dödar mig, fattar inte ens vad jag gjort.. Men bara hoppas det blir bra snart.

Åhh, nu är jag hungrig, ska ta mig en frukt sen när Linnea kommer hem från fotbollsträningen ska vi nog fika.

Imorrn har vi tvättid 10-13, måste städa lägenheten då oxå, sen blir det nog IKSU, på kvällen hoppas jag vi kör ett spinningpass var ett bra tag sen sist.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0