Mango!

Hej igen!

Sitter själv i läggan nu och käkar fryst mango, har tyvärr ätit upp min choklad som jag hade. Är hungrig men ska vänta med att fika tills Linnea kommer hem från träningen.

Visar nu lite bilder från mobilkameran.



Lax-& spenatpajen!
Den är grymt god och mättande, rekommendera den starkt.



Tonfiskröra med råris och sallad!
Den var faktiskt väldigt god, var rätt skeptiskt till en början för har inte tyckt om tonfisk men det gick helt klart att äta. Ni bör testa den.



Grahamsgröt med kanel!
Lätt att göra och faktiskt mycket god.



Fryst mango och en god choklad!

När man äter mörkchoklad kan man inte äta lika mycket som man skulle gjort om man hade ljuschoklad.
Sen är den faktiskt mycket godare, tack till min syrra som gjort att jag börjat äta den istället för ljuschoklad.

Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0