Sova!

Hej igen!

Ligger i sängen nu och väntar på att jag ska bli trött. Men tyvärr lyckas jag ALLTID bli hungrig när jag ska sova.. Jag fattar inte hur.. Men idag har jag ju inte skött kosten så himla bra (vilket händer typ varje dag, bara för att jag inte har någon rutin i vardagen). Käkade frukost/lunch kl. 15 ungefär. Sen typ middag kl. 19 och kvällsfika vilket blev te, en bit scones med smör och skinka + ett äpple. Så kan ju förstå att jag är hungrig.. ÅH, mår fan dåligt att jag inte ska lyckas fixa att käka ordentligt.. Jag skulle ju må så mycket bättre och även orka med dagarna och inte sova hela tiden.. Därför blir det ändring på det nu.. Imorrn ska jag kliva upp kl.9.00 käka havregrynsgröt och dricka vatten under dagen och sköta måltiderna.

Imorrn blir det inget spinningpass för mig eftersom jag ska vara i Bygdeå kl.17.00 för jobb. Jag är verkligen taggad! Men hade velat hinna med spinnig oxå men måste prioritera pengar.

Sen blir det hem till älskade Brände! Var ett bra tag sen jag var hem saknar hundarna och familjen! <3



Ditte min lilla älskling! <3



Busan oxå min lilla älskling! <3



Åhh, vill ha ett jobb så jag kan få lite rutin i vardagen. Nu ska jag försöka sova.

Vi hörs när jag har tillgång till en dator, orkar inte ta med min till Brände när jag bara ska vara där i några dagar.

Ha det bra, Pusshej!



//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0