Spinning!

Hej igen!

Nu ligger jag i sängen och vilar maten, har bokat in ett spinningpass kl. 19.10-20.05. Är så grymt taggad!!

När jag kommer hem därifrån så blir det att fika och duscha sen fixa ordning lite grejer till imorrn som jag måste gjort innan jag ska börja ringa och söka jobb. Har till kl.15 imorrn på mig att fixa några samtal sen ska jag ringa till min jobbcoach och berätta hur det gick. Minst 5st samtal ska hinnas med. Så ska gå i säng i tid ska börja ringa kl.9 imorrn, så jag får det bort gjort. Är sjuktnervös.. haha
Men det ska väl gå bra.

Bjuder på en bild.


Kanske ska ta och skaffa en björnfitta! Lr vad tycker ni?

Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0