Time for me to sleep!

Hejhej!

Nu är det dags för mig att sova har tvättid imorrn kl.7.00. Usch så tidigt det känns men så går det när man lyckas få jobbcoachmötet samtidigt som jag hade min tvättid egentligen.. + att Linnea jobbar så måste tvätta själv. Ska även försöka hinna städa i läggan är grymt snuskigt här.. Måste även diska även fast jag diska undan lite idag så lyckas det alltid bli mycket disk.
Och Linnea jobbar + har träningar på kvällen så hon hinner inte disk, städa lr tvätta. Så blir jag blir värsta hemmafrun här i läggan.

Men förhoppningsvis så har jag jobb snart så Linnea får ge tillbaka lite oxå.


Imorrn ska jag även försöka ta mig på IKSU en sväng känner att jag måste träna! Får typ panik när jag inte tränar. Min syrra tränar ju 10ggr mera än mig eftersom hon spelar fotboll, så jag känner mig ju sjuktlat.. Usch..
Måste skärpa mig på träningsfronten.



Satsar på magrutor till sommaren!

Lite ändrade planer för helgen: blir på söndag jag och Linnea ska se bio med våran systerdotter Gisela.
Är grymt taggad!

Sov gott!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0