24JuliTisdag!

Hejsan!

Uppdateringen är inte på topp just nu. Jobbar nästan varje dag och när jag inte jobbar sover jag eller hittar på nått annat. Känner att mina inlägg inte skulle vara så intressanta om jag skrev varje dag eftersom det inte händer så mycket roligt heller. Tyvärr så har det ju inte vart någon riktig sommar i år heller så kan ju säga att jag inte förlorar så mycket soltimmar när jag jobbar hela sommaren. Vilket känns bra!

Idag jobbade jag bara till 14.45 så ta en powernap nu sen ska jag fixa middag och efter det ska jag åka förbi min mormors lägenhet och hämta lite grejer sen åka förbi henne med det.

Sen blir det kanske att träna lite hemma idag så jag tränat nått idag iaf. Hinner typ inte förbi Iksu. Måste sova eftersom jag jobbar imorrn.

Hoppas ni har det bra ni tappra själar som kikar in varje dag även fast jag är sämst på att uppdatera.

Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0