12JuniOnsdag!

Hejsan!

Idag blev det jobb 7.45-14.45, vilket var ett rätt skönt jobbpass. Sen for jag hem och jag och Linnea for och handlade på Maxi sen hem och fixade middagen som blev ost&skinkpaj med grönsaker till.

Nu på kvällen har vi vart på Iksu och tränat vilket var en evighet sen så lär ha världens träningsvärk imorrn.
Men då får jag ju en till anledning till att träna ännu mera. Nu ska jag försöka träna ordentligt och hålla i det, eftersom då mår jag mycket bättre.

Just nu sitter jag och käkar lite efter träningen. Har druckit ett glas mjölk med blåbärssmak med 30%x-tra protein, sen så köpte jag och Linnea morgonvälling så vi testar en kopp nu. Och det smakar verkligen barnvälling.

Snart blir det duschen så jag tar mig upp innan 8 för mellan 8-11 ska min och Linneas nya frys komma så är ju bäst man är vaken då.

Sen kl.12 börjar jag jobba, blir att jobba till 21.00.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0