16JuniLördag!

Hejsan!

Igår grillade jag och Linnea med Maja och hennes kompis. Sen kikade jag och Linnea lite på sverige matchen medans vi gjorde oss klara för utgång. Blev nykter utgång på Tc, var riktigt trevligt även fast det är roligare att gå ut med fler. Men det blir ju vad man gör det till. Så hade iaf roligt trots att dj:n inte spelade dom bästa låtarna.

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Klev upp rätt sent och gick på Ica och köpte götta till kvällen. Blev hamburgare till middag sen lite efterrätt till det.


Imorrn blir det att fira min systerson Petter som fyller år idag men även min storasyster som fyller år imorrn. Troligaste åker jag hem till Brände imorrn efter jag vart i Brednoret eftersom jag och Linnea inte kommer ha nå varm vatten tills onsdag. Så kändes skönare att åka hem så man kan duscha när man vill.

Men kanske måste vara i stan på måndag eftersom jag kanske får ett paket på posten då kom jag på nu. Får helt enkelt se hur jag gör.

Semester schemat börjar ju på måndag.

Nu snart ska jag nog lägga mig för att sova så jag tar mig upp imorrn.
Gonatt å sovgott alla!
Pusshej!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: Elin A

FAIL!

2012-06-17 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0