17JuniSöndag!

Hejsan!

Varför kommer aldrig sommaren för att stanna?

Är nådigt less på regn och kyla just nu, ge mig sol och värme tack!

Man kan ju inte tro att det är 17juni idag.



Vill kunna sola så jag blir brun, har ju tappat den lilla färg jag fick i Turkiet redan!

Bir att åka till Brednoret efter 3 när mamma hör av sig. Ska som sagt och fira min systerson.

Var ett tag sen jag träffade han och Gisela så det blir trevligt.

Har inte riktigt bestämt mig om det blir Brände efter det lr om jag kör tillbaka till stan.

Har iaf hunnit duscha så ska bara packa så jag har gjort det ifall det blir en sväng till Brände.

Då blir det att träffa mina favvo-tjejer å vad jag saknar dom!



Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0