18-19JuniMåndag&Tisdag!

Hejsan!

Igår måndag jobbade jag 7.45-14.45, sen for jag hem till Brände och var med Elin. Käkade ciabattaburgare till middag sen gick vi ut med Ditte och Busan.

Fick sms av Annicka som frågade om jag ville se match i Flarken kl.19. Så jag och Elin skyndade att baka 3tårtbottnar innan vi åkte till Flarken. Var Nysätras herrar som spelade träffade även Ida där så blev att vara med henne oxå.


Sen skyndade jag och Elin till Ånäset lämna Annicka sen till ok och tvättade rutorna. For hem och fixade klart tårtan innan mamma kom hem från jobbet. När hon kom hem käkade vi tårta och grattade henne.

Idag jobbade jag inte så klev upp kl.10, duschade och käkade sen blev det att gå ut med hundarna efter 11 sen kl. 12.15 åkte jag och Elin till Bygdeå jag hade deligering på en lyft.

När jag var klar med den åkte vi in till lägenheten och tog det lugnt tills vi åkte ner till tandläkarn Elin hade tid 15.30. Efter det blev det att åka och handla lite grejer på Maxi sen köpte vi mat på big boy å käkade i läggan.

Skjutade Elin till bussen vid 18, sen for jag hem och somnade en sväng.

Nu ska jag skynda och sova så jag hinner sova innan jag ska upp till jobbet.

Btw fick se idag att jag kommit in på komvux så ska börja plugga till undersköterska till hösten.

Gonatt å sovgott!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: annicka

grattis:)

2012-06-20 @ 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0