6JuniNationaldagen!

Hejsan!

Idag är det Sveriges nationaldag men det tror jag inte någon har missat eftersom det är en röddag.

I veckan så jobbar jag torsdag den 7:de 14.30-21.00 och fredag den 8:de 15.30-21.00 i Bygdeå, sen kanske det blir på söndag oxå men det är inte bestämt än.

Hela nästa vecka är jag ledig som det ser ut nu men lär komma några dagar som jag ska inskola mig på. Vecka 25 börjar semesterperioderna så då börjar jag jobba efter schema så det är skönt då kan man ju planera sin lediga dagar.

Jag kommer att jobba på schema i Bygdeå men rycka in i Ånäset när det är kris bara för att få mera jobb. Vill ju som sagt jobba på sommaren så mycket som möjligt.

Igår var jag och Linnea ute och gick runt Umeå i 2h. Var jätteskönt väder ut men hade tyvärr klätt på mig för mycket.

Idag lär det bli en promenad på kvällen eftersom Iksu lär ju inte ha öppet sent idag.

Måste seriöst börja gymma igen känner mig så otränad och svag just nu. Men jag kände att det var bättre att försöka vila bort förkylningen ordentligt.

Så snart ska jag ta tag i träningen.



Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0