1mars2012!

Hejhej!

Tiden går så sjuktfort.

Igår jobbade jag min sista dag på kronans och Tamro på Ersboda. Nu har jag kvar inlärning på APL idag och imorrn, sen kommer jag att jobba varje torsdag till 31maj där.

Idag ska jag på möte kl.15.00 sen jobbar jag till 19.12 enligt schema. Imorrn jobbar jag 16.00-19.12.

I veckan har mina middags tider blivit helt fucked up. Usch har ätit middag kl. 21-22 lr senare. Är helt sjukt är hungrig hela tiden känns det som.

Men nästa vecka ska jag sköta kosten bättre. Känner att jag tappar energi pga det.

Idag tog jag en extra lång sovmorgon bara för att jag kunde, kände att jag ville ta igen lite sömn från helgen.

Nu ska jag försöka få liv i Linnea så vi kan käka lite "frukost".

Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0