2-4 Mars!

Hejhej!

Fredagen:

Tvättid 10.00-13.00.
Städade läggan.

Annicka kom förbi och vi åkte till Mariedal och djurmagasinet sen skjutsade hon mig till APL sen for hon och Linnea på stan medans jag jobbade.

Sen hämtade Annicka, Linnea och Matilda mig, vi for och käkade på Frasses. Sen skjutsade vi Matilda till Berghem sen for vi och fixade oss inför kvällen. Blev nykter utgång på Corona sen efter for vi ner på Max jag och Linnea medans Annicka for hem till Robertsfors.

Lördagen:

Sov länge var tänkt att vi skulle gå ut på kvällen men blev inget av så vi stannade hemma och tog det lugnt istället.

Söndag:

Har inte gjort så mycket idag har sovit till och från och bara tagit det lugnt.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0