Äntligen fredag!

Hejsan!

Vaknade typ vid 1 och nu har jag hunnit duscha, packat lite och nu sitter jag och käkar frukost. Tar bussen till Bygdeå kl. 15.30 och åker med mamma därifrån.

Åh, det är sjuktdrygt att packa jag lyckas alltid ta för mycket grejer så väskan blir så jävla tung. Menmen funderar på att skippa datorn, finns ju att låna hemma i Brände om jag behöver annars har jag ju internet på mobilen om det verkligen krisar. Men nog ska man klara sig en helg utan internet?! Haha lär ju inte göra det bara för att man är typ beroende. Aja, vi ser väl om jag uppdaterar bloggen lr inte men det lär ni ju märka.

Annars kommer det en uppdatering på söndagkväll lr på måndag.

Taggad på att träffa familjen och mina älsklingstjejer Ditte och Busan!



Taggad på att gå långpromenader med tjejerna!
Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0