Dagen i Brände!

Hej igen!

I måndags åkte jag och Linnea hem till Brände. Blev att gå ut och gå med Linnea, Elin, Ditte och Busan. Det var sjukthärligt väder ute.



Sen tog vi det bara lugnt.

Tisdagen blev det att kliva upp vid 9 käka frukost sen tog vi även en promenad med hundarna.
Ditte lyckades kapa mig så jag föll. Linnea och Elin såg bara att jag låg ner. Haha jag är glad att ingen såg när det hände måste sett förjävligt ut.. haha

Ditte var upp på plogkanten som var rätt hög, så jag sa åt henne att hoppa ner. Jag inser försent att det inte var så smart av mig eftersom det var svinhalt på vägen och en hund som väger rätt mycket är inte direkt lätt att stoppa så hon kommer i fullfart och halkar in i mina ben så jag faller pladask ner på marken och lyckas tappa kopplet men tur att hon inte sprang i väg.

Jag ska iaf lyckas med allt sånt där typ när jag åkte efter Lucky ner för en backe. Haha

Kl.15.00 åkte jag och Linnea hem till Umeå igen. Där blev det att åka och handla på Maxi sen tog vi det bara lugnt.

Det var dagarna i Brände.
Längtar redan tills jag ska dit igen.




Mina fina tjejer, jag saknar er! <3

Pusshej!
//Jenny 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0