Fredag 16:de mars!

Hejsan!

Igår hade jag och Linnea tvättid 10-13 och då passade vi på att städa hela lägenheten oxå. Sen blev det ner på stan och käka med Ida och Julia på Ronyas.

Sen kom Em och skjutsade hem oss och där blev det att göra sig klar för kvällen.

Blev utgång på Corona Norlie & KKV var där, det var sjukt bra. Det enda negativa var alla jävla dryga personer som fan inte kan stå i kö utan att pressa sönder folket framför. Men vi hade sjuktur så vi tog oss in och slapp ställa oss sist. Det gjorde fan min kväll kan jag lova.

Sen finns det ju dryga jävla killar som ska vara så sjuktbarnsliga och stå och putta varandra på en. Blev nådigt less när han hade puttat en kille 3ggr på mig så jag höll på krascha mina knän då fick han allt se en förbannad Jenny. Men sen att dom oxå ska vara så jävla dryg och käft oxå.. Usch...
Men jag hade ändå kul.

Snart ska jag bege mig till bussen och åka ner till Gammlia/T3 arena och kika på fotboll. Men känns sjuktmobbad att se själv men det får gå ändå.

Ikväll får jag se vad som sker om det blir utgång lr inte.



En vimmelbild från igår!
Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0