Helg i Brände!

Hejsan!

Helgen spenderades i Brände med min familj vi firade pappa som fyller 60år på fredag. På lördagen kom det hit släktingar vid 12-13-tiden vi käkade hembakat fika och smörgåstårta och prinsesstårta. Det var hur gott som helst, har säkert gått upp massa bara för allt gott man käkade.

På söndagen blev det att åka in till Umeå och fira mormor som fyller 87år idag. Sen var tanken att dom skulle lämna mig och Linnea i läggan men blev så att jag följde med tillbaks till Brände eftersom jag ska duscha hundarna.

Idag skulle jag kliva upp tidigt så jag och mamma skulle hinna gå en promenad med hundarna men tyvärr så hann jag inte eftersom jag låg och sov så länge. Men snart ska nog jag och Mikael gå ut och gå med dom istället. Så imorrn får nog jag och mamma gå en långpromenad eftersom hon är ledig då.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0