Helgen!

Hejsan!

I fredags blev det inte IKSU, drog på stan istället men köpte ingenting. Träffade Annicka och Matilda där sen käkade vi på stan.

Sen blev det förfest hos Ida G sen utgång på Allstar, vilket sög som fan... Hatar verkligen Allstar... Finns ingenting positivt med det stället... Mest typ gamlingar, alla tjejer är helt desperata, dansgolvet är sämst, Usch säger jag bara... Sen att nått jävla retard kastade glas på mig, Linnea och Petra, fyfan vad irriterad jag var..

Blääää, säger bara att Corona äger sjuktmycket jämfört med skit Allstar...

På lördagen köpte jag nya löpartights på stadium som jag typ fick gratis eftersom det fanns bonus på stadiumkortet så betalde ingenting för dom. Skönt som fan måste jag säga.

Köpte även ett par örhängen på Bikbok och en Bh på Gina tricot. Sen käkade jag, Linnea, Ida och Tilda på stan. Sen for vi hem och fixade oss för kvällen. Tilda och Ida kom vid 20.30 ungefär sen tog vi det bara lugnt tills vi tog taxi till Corona. Kvällen blev lyckad hade hur kul som helst.




Där har ni bild på mina nya örhängen som jag köpte i lördags!



Linnea, Ida & Tilda!

Tyvärr lyckades vi inte hamna alla på samma bild.

Söndagen spenderades i sängen största delen av tiden eftersom jag bara sov nån timma mellan fredagen och lördagen.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: Matilda

Feeeel Jenny, man har aldrig tråkigt på Allstar! :) Corona däremot är bara en jävla köttmarknad, haha..

2012-03-12 @ 17:24:49
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0