Kommentera nummer så svarar jag!

Kör en sån här lista så bara att ni kommenterar på dom nummer ni vill att jag ska svara på!

1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

2 – En person jag vill träffa just nu och varför.

3 – Min favorit årstid och varför.

4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

5 – Någonting jag vill ha mer än nått annat just nu.

6 – Typ av killar jag faller för.

7 – Vad jag skulle göra om jag fick 5 miljoner.

8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

9 – En bild på mig för ett år sen.

10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

11 – Någonting jag oroar mig för.

12 – En bild på ett ställe jag vart på.

13 – Mitt drömbröllop.

14 – Det här får mig att må bättre.

15 – Det här får mig att börja gråta.

16 – Något jag längtar efter.

17 – Fem saker jag inte klarar mig utan en dag.

18 – Min favoritglass

19 – En bild på det jag köpte senast.

20 – Min favorit film.

21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

23 – En låt som får mig att gråta.

24 – Mitt favoritprogram – och varför.

 25 – Min favorithögtid.

Så kom igen kommentera, tack!

 //Jenny


Kommentarer
Postat av: Elin A

nummer 1 :)

2012-03-09 @ 20:52:37
Postat av: Elin A

nummer 17 :)

2012-03-12 @ 01:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0