Måndag 5Mars!

Hejsan!

Hade en effektiv morgon idag klev upp halv9, tog på mig träningskläderna och käkade frukost sen drog jag och Linnea på IKSU körde bootcamp. Sen blev det att duscha där sen gå ner till NUS och ta bussen hem Brände 11.20.

Hemma hann vi fika lite sen blev det promenad med Linnea, Elin, Ditte och Busan. Riktigt halt på vägarna är det, vilket är sjuktdrygt..

Imorrn blir det att kliva upp kl.8 käka frukost sen följa med mamma och handla. Ska även ta bussen till Umeå imorrn igen. Åkte bara hem för att skotta taket men det fixade Linnea eftersom jag är så höjdrädd haha..

Så lär bli en sväng på IKSU förhoppningsvis men det får vi se imorrn om det blir av.

Nu ska jag sova.

Gonatt, sov gott!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0