Onsdag 21mars!

Hejsan!

Det känns inte som att det är onsdag idag trodde seriöst att det var torsdag, den här veckan har gått väldigt sakta.

Idag har jag hunnit vara och jobba 17-20 sen hem och käka kycklinggryta med ris som Linnea var så snäll och fixade. Har även sett Greys avsnittet och nu funderar jag på att gå i säng så jag tar mig upp imorrn till tvättiden kl.10.

Kanske ska packa tvätten ikväll innan jag går i säng så kan jag sova lite längre imorrn. Blir att städa läggan oxå så det är gjort för veckan. Sen kl16-19 väntar jobb på APL.
Taggar morgondagen för då kommer OTH-avsnittet ut så jag kan se det.

Ska kila och packa tvätten nu.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0