Redan fredag!

Hejsan!

Alltså den här veckan har gått riktigt fort och helgen lär ju vara över på 1sekund som vanligt. Men jag ska försöka spendera den väl.

I veckan har jag jobbat 2kvällar på APL, skulle bara jobba en egentligen men duktig som man är valde jag att jobba en extra så tjänade ju lite mera pengar. Hade kunnat jobba fler men hade tyvärr inte tid att jobba ikväll och i måndags var jag hemma i Brände så gick inte heller. Men har iaf tjänat 3timmar mera och det är ju bra.

Igår var jag och Linnea på IKSU, blev löpning jag körde lite som jag ville eftersom min kondition är inte på topp. Måste fan springa mera på löpband så jag får bättre kondition, är ju pinsamt hur dålig jag har.

Idag kl.10.00 var jag på workshop på Lernia och kollade på JAG AB del 4. Hade inte sett de andra delarna eftersom jag jobbat så hängde inte riktigt med men funkade ändå. Så idag var sista workshopen eftersom fler som går skrivs ut den här månaden lr nästa. Jag är inskriven på Lernia t.om. 7maj.


Åh, jag har beslutsångest om hur jag ska göra med sommarjobb. Jag vet vad jag vill men vet inte om det är det rätta.. Ska diskutera lite med min mamma när jag får tid. Ska se vad hon har att säga.

Idag blir det nog IKSU en sväng för att köra lite Bootcamp med Linnea.

Och imorgon blir det utgång med Linnea, Ida och Tilda! Vilket jag är taggad på var en evighet sen vi träffades.


Tilda & Ida!

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0