Tisdag 13:de!

Hejsan!

Imorse ringde dom från jobbet och frågade om jag ville ha 2 till pass i veckan, vilket jag tackade ja till.

Så får se när jag får börja jobba mera då blir det sammanlagt 3 pass i veckan, det är ju bättre än 1 pass. Jämna veckor blir det tisdag, torsdag & fredag. Ojämna veckor blir det måndag, onsdag & torsdag. Men det är bra behöver pengarna.

Nu är jag pigg men skulle lätt kunna somna om ifall jag inte kliver upp. Idag blir det IKSU och handla på Maxi.
Sen ikväll blir det bara att ta det lugnt, Linnea har fotbollsträning så blir hemma själv en stund.

Men ikväll kl.21.00 är det Desperate Housewives.




Vill hem till Brände och vara med mina tjejer! <3
Saknar dom!

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade tänkt skriva till dig förra veckan om dh, men gissade att du visste de;D

2012-03-13 @ 16:41:35
URL: http://annickamakslahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0