Tisdag 20mars!

Hejsan!

Vaknade vid 8imorse, då kom Em och hälsade på.

Sen har jag sovit/vilat till och från hela dagen pga förkylning som inte vill ge med sig har hosta som är dryg som fan.. Men bara hoppas det går över snart så jag kan börja träna.. Är taggad vill på IKSU och gymma. Och ta tag i spinningen igen saknar det.
Men måste först bli kvitt förkylning som sagt innan jag går all in på träningen.

Har spelat ett spel på iphonen hela dagen, jag rekommenderar det så alla börja spela RUMBLE och möt mig! mitt användar namn är Jennyelvira så bara att ni addar mig.

Har sett Desperate housewives ikväll oxå och det är ju så sjuktbra.

När Linnea duschat så blir det att käka lite kvällsfika sen sova så man tar sig upp i tid imorrn så man hinner göra nåt innan jag ska och jobba. Jobbar 17-20 så är ju skönt att det inte är så tidigt på morgonen för jag är mest förkyld på morgonen.

Måste ner på stan och köpa förköp till Corona den 13/4 när det är Adrian Lux, någon som ska dit?


Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0