10MajTorsdag!

Hejsan!

Ursäkta kass uppdatering. Har jobbat rätt mycket i veckan så har vart slut när jag kommit hem så har inte gjort mera än att typ sovit.

Idag var första dagen jag var ledig och då hade jag och Linnea tvättid 10-13 sen for vi på Strömpilen och gjorde lite ärenden. Jag köpte mig lite bikinis och andra nödvändiga grejer.

Bild på en av bikinisarna jag köpte:



Underdelen köpte jag i måndags och idag köpte jag överdelen oxå.

Sen blev det en sväng till Ersboda och och kolla lite. Har hunnit sova en sväng på kvällen oxå sen blev det att tag tag i städningen så har hunnit städa hela lägenheten oxå så nu luktar det rent och fräscht.

Nu blir det att sova, imorrn blir det nog Iksu och träna sen stan en sväng. Sen kanske det blir hem till Brände annars kanske jag ska baka så jag kan bjuda på födelsedagsfika på lördag om någon är sugen på det?

Gonatt å sovgott!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0