13-20Maj!

Hejsan!

Uppdateringen har inte legat på topp senaste veckan.

Jag har befunnit mig i Marmaris med Linnea, Daniel och Tobias. Vilket har vart underbart, skönt med värme och sol och att man inte behövt tänka på jobb lr stressat. Bara njutit av allt.

Vi tog flyget från Umeå 10.10 på söndagsmorgonen den 13maj. Landade på Dalaman airport vid 16.00 turkisktid. Sen blev det 1,5h bussfärd till Pasa beach hotell. Där blev det att checka in sen bara chilla tills middagen som serverades 19.30. Vi hade all inclusive vilket var sjuktnice.

Lägger upp lite bilder sen kanske jag skriver och berättar mera vad vi gjorde varje dag för nu ska jag sova så jag tar mig upp.



Tobias, Daniel & Linnea på flygplatsen i Umeå!



Mitt, Linneas och Daniels hotellrum!



Den stora poolen!



Första dagens solning!

Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0