26MajLördag!

Hejsan!

Uppdatering är verkligen inte på topp just nu.

Men lite grejer som hänt sen sist är att jag jobbat 3av5pass på Apl, så nu har jag bara 2st pass kvar tills jag slutar, sista dagen blir nästa torsdag den 31maj.

Jag har vart i Bygdeå och skrivit medicindeligeringen, så nu är den förnyad så jag kan jobba i sommar. Den 4 ska jag och skriva i Ånäset så ifall det är kris kan jag rycka in där oxå.

Har fått semesterschemat skulle får minst 75%så chefen när hon ringde men har bara fått 55% första och 58% så blev ju sjuktlurad... Men då vet jag ju det tills nästa år.. Då ska jag välja att jobba nån annanstans...

Jag ville ju jobba så mycket som möjligt när jag väl får chansen och på sommaren är ju som enda chansen när man inte har utbildning. Man blir ju nådigt less, speciellt när dom som tackade ja efter mig får mera jobb än mig....

Men jag hade planerat att jobba mycket så blir som en omställning när jag bara ska jobba 55% är ju nästan en halvtid.. Blir fan less...

Men ska nog ta ett snacka med chefen för hon kan inte lova sen så håller hon det inte... För då hade jag likagärna kunna tackat ja till Umeå kommun istället. Men det var väl det hon var rädd..

Hon har inte ens vågat lämna schemat till mig personligen, inte ens sagt till mig när jag skulle göra deligeringen det har min mamma sagt till mig och det tycker jag faktiskt är chefens arbetsuppgift.. Men kanske bara jag som tycker det?

Aja, nog snackat om det!

Nu ska jag kliva upp och duscha sen blir det frukost. Idag blir det att grilla med Linnea, Ida, lillebrorsan och hans kompis sen ikväll blir det Corona!

Kvällen kommer blir kanon!

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0