2MajOnsdag!

Hejsan!

Idag klev jag upp kl. 5.45 och gjorde mig klar och for på jobbet kl.6.15. Och jobbade 7-16. Sen  blev det att stanna en stund och snacka med mamma var ett tag sen jag träffade henne så det var trevligt.

När jag kom hem höll Linnea på städa så hjälpte till lite sen kom Tobias förbi en stund. När han for så blev det att fixa middag köttfärsbiffar och potatis.

Sen blev det att vila maten sen dra till Iksu och gymma mage/rygg med Linnea.

Nu har jag käkat lite kvällsfika och nu blir det att duscha innan jag ska skynda i säng imorrn kl.7 bär det av till Bygdeå för jobb.

Har fått rätt mycket jobb nu inom hemtjänsten i Bygdeå och det är bara roligt. Så det känns bra. Nästa vecka blir det jobb tisdag, onsdag och torsdag + så har jag Apl-städningen.

Nu blir det att skynda in i duschen.

Sov gott!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0