31MajTorsdag!

Hejsan!

Sen sist jag skrev har jag hunnit vara hos mormor och fira morsdag med familjen och hundarna.

Sen i måndags hämtade jag och Linnea lapparna till blodomloppet sen var jag och jobbade på Apl 17-20.00.

Tisdagen blev det jobb 7.45-15.00 i Bygdeå, sen när jag kom hem blev det att handla på Maxi sen käka innan mamma, pappa och Elin kom och hämtade oss. Då for vi till mormor och lämnade hundarna sen till Blodomloppet. Där gick vi 5km sen åkte vi till mormor och fikade. Sen blev det hem och duscha sen sova.

Onsdag klev upp 5.45, 6.15 åkte jag till Bygdeå för att jobba 7-16. Sen när jag kom hem somna jag på direkten. Käkade middag jätte sent sen somna jag igen.

Idag vaknade jag rätt sent. Har iaf hunnit jobba sista passet på Apl idag och nu strax efter jag ätit mig något ska jag ut och gå i minst 1 timma så jag inte somnar innan Linnea kommer hem från matchen.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0